вторник, 7 юни 2011 г.



Шашна ми се паниката!
Стоя си заблеян под гръмовния тътен на фагот в изпълнение на котката ми и гледам, че ми пише верния другар по оръжие - Бориски, или по-точно БорисkiSoкTremereMurти с който поделяме израза "Единственото нещо, което желая е ръка на приятел със сабя на края" и се сплитаме във философска диалогизация от печатоподобен кибер комюникатив, а именно .. "Киното е измама" - рече ми (писмено, но ще го изразявам и театрално). Вдигам вежда, изправям косъм, събирам очи и щракам с пръсти - "Защо?". Бориски сваля очилата и гледа през рамо, не проговаря отначало, но последвалите думи и така не бях готов да понеса ..
- "Междузвездни войни" е сниман на Земята!
Леле, причерня ми! Замислих се как ли белят "белените" семки?!
Звъннах на един приятел, кино продуцент .. истина било, но не искал да ми го казва преди да стана на 60. Рекох на Бориски следното:
- Ама Соколов, ама Бориски! Гледайте това слушане, сега .. Ако тайни още ми дадеш, килограм или два над тез ще наддадеш!
Бориски запретна глас и продължи с едно от последните си хартиени излияния:
"Някой ден ще се наложи да умреш. Неприятна работа, но няма как. Мислил ли си за нея? Знам, знам – в главата на човек има нещо като реле, което му пречи да мисли за смъртта. Неудобно и излишно е някак – точно ти, веселият, чукащият, работещият, пиещият, губещият и печелещият човек да умре – това нормално ли е?
Borislav Sokolov: Смъртта е липса на вкус?" бе заключението, което преливаше в един чисто практически съвет, но високо научно устойностен: " Препоръчителни фрази при секс, които не биха го вгорчили:

“България има площ от приблизително 111 хиляди квадратни километра”, “Петър Берон е автор на “Рибния буквар” и т.н.

Партньорката ви не само, че не би спорила с подобни факти, но понякога може да се окаже, че тя за пръв път ги чува. Така тя ще остане с чувството, че сексът с вас я е обогатил духовно, за което ще ви бъде благодарна до края на живота си.
"
Бях се умислил, не за словата на Бориски, а за друго .. След час трябваше да пишем песен! Поздрави, Борназ! ;)