вторник, 1 януари 2013 г.



Напоследък съм станал доста комбинативен, както за добро, така и за лошо .. Но това е добре в случаите в които трябва да се приспособявай към най-различни нови ситуации, които стават постоянна величина в живота Ти ... И понеже не ми се пише особено, а това си личи напоследък, ето какво ще направя: пускам последните си два статуса от facebook и забележете, че Те са писани от двете страни на новогодишния преход:

1. По реда на нещата: Индиктора за температура на площад "Славейков" показва 42°, до Витиз пише "Яжте Месо", хубави момичета на спирката си говорят на "копеле", а момче в магазин на "Витошка" се обръща към майка си с "братле" .. Мисълта ми е следната, може ли края на света да бъде преразгледан или съм изпуснал сроковете?

https://www.facebook.com/AlexBornaz/posts/4351902789704

2. Както винаги правим и сега ще си пожелаваме "новата година да ни донесе нещо по-добро", вместо самите ние да направим нещо по-добро със себе си .. Нейсе, аз едно се чудя! При положение, че на прага на старата срещу новата бях под душа, брои ли се или трябваше овреме да си бия камшика към Нова Зеландия? Нещо Фиджи, Чатъм, Тонга или Лайн!? Запътвам се към Емил Табаков, да ми реновира настроението, ще витая из зала UNO! Честита Нова Година и ... дано да донесе нещо по-добро! Каквото не свършихте през изминалата, през тази да се случи с лекота! :)

https://www.facebook.com/AlexBornaz/posts/4366705679767
https://www.facebook.com/AlexBornaz/posts/4366705679767


Сега помислете, каква е заигравката между двете драскулки, а?
 

Впрочем, ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА!