понеделник, 13 януари 2014 г.

Поради (както винаги) ред причина, отново copy/paste на едно обзорче от facebook, преди да съм го изгубил съвсем от поглед. Посланието във видеото е семпло и минималистично, точно затова пък и златно .. 

Когато преди години четох "Харисън Бержерон" и си казах нещо от сорта "чак пък толкова!", тогава все още не съм си представял нито мащаба, нито скоростта с която ще се развие цензурата на балканите, още по-малко пък съм си разигравал в съзнанието варианта до такава степен самия апарат да се джижи от откровени престъпници и измамници, облечени в легитимна власт, това което виждаме днес, а особено и от драматично комичните примери, както в днешната постъпка на "имунизирания" де
путат Сидеров и съпровождащата го клоака, виждаме че гаврата никой не се опитва да я скрие! Към ден днешен вече си боравим със заглавия като "Възродителен процес над Волен Сидеров!" и се обединяваме около онлайн каузи, а шайка търтеи, произвеждат своите разсилени калпазани и разполагат с държава, както дете си играе с комплект войници и умело използват властта си за да се защитават от недоволството Ни с сили и закони, които трябва да са само и единствено на разположение и подчинение за благото на народа и държавата .. Мисълта ми е, че към ден днешен това филмче не ми изглежда вече непознато като послание. Интересна късометражна екранизацийка, погледнете я!
#OSTAVKA #ОСТАВКА #ДАНСwithme